Tuesday, March 8, 2011

Geram yang tak sudahhh!


Assalamualaikum..

ingat kan geram ni setakat pagi tadi je. ni bawak sampai ke malam pulak. geram tak terkata. rase macam nak hilang dari dunia blog ni. tak nak ade facebook, tak nak ade blog, tak nak ade handphone jugekk!! tak nak berhubung dengan dunia luar dah rase nye. biar la mule kan hidup baru walaupon sensorang kan..!

bila ade masalah yang mengusutkan kepala hotak macam ni mr.awak selalu ade. tapi malam ni die busy. takde mase nak dengar luahan hati ni :'( kalau luah kan kat mr.awak mesti legaa je rase nye. sebab die banyak beri nasihat yang positif dan berfikiran matang. nasihat mr.awak selalu bergune untuk diri saya yang selalu tak tau nak selesaikan masalah sendiri ni.

buat are-diey:

awak nak salah kan saya kan..? sukeee hati! nak orang lain tau yang awak tu teraniaya kan..? sukee hati! nak bagi tahu semua orang yang saya ni suke permainkan hati dan perasaan orang kan..?? sukee hati awak jugekkk!! nak kate saye ni perempuan murah macam awak bagi tahu dulu..? sukee hati awak la..!

ok la ni yang awak nak. yela, awak baik saya yang jahat. saya ni suke permainkan hati orang. cepat lupekan seseorang yang pernah saya sayang dulu. saya ni murah sangat kan awak..? *awak jugekk yang cakap macam tu dulu. saya ni suke mungkir janji. ok fine, yang jahat semua pada saya yang baik semua pada awak. suke hati awak!

nak jadi kawan..? tak mungkin dah. saya ingat ape yang awak cakap kat saye dulu. awak kate saye ni perempuan murah yang senang-senang jantan boleh dapat. betapa rendah nye pandangan awak kat saya mase tu. so, sekarang ni awak harap kite boleh jadi kawan..? tak payah kotor kan perasaan awak nak berkawan dengan perempuan murahan macam saya ni. pegi kawan dengan perempuan yang mulia bagi awak kat luar sane. tu lebih baik.

tolong jangan ganggu say dah. jangan cari saya lagi. saya dunia saya. awak dunia awak. jangan masuk campur segala urusan saya. jangan ambik tau pasal saya jugek! saya dah lupe kan awak. lupe kan saye jugek!

yang ikhlas,
perempuan jahat







Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

6 comments:

amiera said...

ala..kenape nie..??asik marah2x je..

miss latifah said...

marah la kalau ade org buat kite marah. erm :'(

wemodeanphoto said...

rilex sudey..~

miss latifah said...

coco: tak lei rilek da ni. geram tak terkate.

ezy.fia said...

sabar sabar..
xmo marah2..
=)

miss latifah said...

hehh..tak marah dahh..tenangggg (: