Tuesday, March 8, 2011

pagi-pagi dahh bengang!


Assalamualaikum..

Selamat pagi. Good Morning :D entry pagi ni khas nak buat untuk my ex-boyfriend ok! kegeraman melanda tetibe bile awak post comment entry saya macam tu. macam saya salah 100% kan..! hehhh. sakit hati ni tau! jangan nak main tuduh-tuduh kalau awak tak tau ape-ape. cukup la ape yang saya bagi tau awak dulu. dan cukup sampai situ je. takde pape yang perlu nak saya jelas kan lagi.

awak kate saya mintak putus dengan awak sebab couple balik dengan ex-boyfriend saya yang dulu..? hehh tak masuk akal lansung. saya tak couple dengan sape-sape pon yang berkaitan dengan ex. die hanye mase silam yang menyakitkan. awak pon macam tu jugekk!! dengar sini baik-baik ok. saya tak pernah nak kecewakan orang. tak pernah berniat nak sakit kan hati sape-sape. saya ade alasan saya sendiri. alasan tu dah pon saya bagi tau dulu tapi awak je tak paham-paham! tak perlu la saya nak jelas kan kat sini ape alasan saye kan.

kalau awak paham keadaan saya, awak akan lepaskan saya dengan tenang! bukan mencari saya dengan hati yang penuh dendam. saya tak kiash pon kalau awak nak berdendam dengan saya. sebab saya percaya Allah tu tau ape yang saya buat. hanye DIA yang tau niat saya. bukan awak! rase nye awak tak perlu la nak cari saya lagi dengan alasan nak penjelasan dari saya kan. cukup la dengan ape yang saya bagi tau nih.

awak boleh cari orang yang lebih baik dari saya. kalau awak kate saya tinggal kan awak mase awak susah, awak betul-betul silap! kalau saya berniat macam tu dah lame saya tinggalkan awak. saya perlukan ruang untuk diri saya sendiri. tolong saya untuk dapatkan ruang tu. sila lupekan saya dengan hati yang ikhlas. anggap kite takde jodoh. cari yang terbaik untuk diri awak. saya tak akan marah, tak akan berdendam sikit pon dengan awak.

semoga berbahagia dengan orang lain. cari yang terbaik. family yang jauh jangan dilupakan. dan pesanan akhir, sila buang semua gambar saya dengan awak di entry awak. sila buang jugak kenangan yang ade. sebab dengan cara tu je yang betul untuk awak lupekan saya.

dahh! cukup tu..! saya tak nak sesedihh macam dulu. saya nak happy! tolong benarkan saya happy! 




Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

7 comments:

bila blog bercerita said...

erkkkk....mara tol cik t-pah...huhuhu...meyh sni meyh cik BBB bnje s-kim bg cool sket...lalalalal ;)

miss latifah said...

haruss la marah bile dah jadi macam tu kan. bakkk eskemm cepat! :D

AdaNaz87 said...

sabar ye, mungkin ade jodoh yang lebih baik untuk cik tipah. hehe. (:

miss latifah said...

mekasihh adaNaz :)

aDdIeY said...

saye th awk senang cari ln...senang tok lpkan saye...tp saye mcm ne...kalo tak krn cinta sy tak trm awk dl......ape salah dan dose saye....hingga mcm ni awk permainkan hati saye.....dl awk kecewa...saye hdr dlm hdp awk....awk kate dan awk janji tok hdp ngan saye....tp skrg awk hilang mcm tu jew kan

aDdIeY said...

saye harap sgt kite leh jd kwn...saye tak nak musuh ngan sape....sy minta 1 jew....harap kite leh jd kwn k

angah comel..hihi said...

QUOTES OF THE DAY:

mudah bagi seseorg menukar status kawan kepada kekasih,tp bukan mudah untuk menukar status BEKAS kekasih kpd kawan...