Friday, December 17, 2010

Banyak nye contest dan award :D


Salam readers. Malam ni nak tunai kan apa yang patut ditunaikan =) ramai dah tag kan award dan contest untuk saya ni. tak berkesempatan nak ambil. ok, malam ni saya ambil semua ok. Kalau ada contest atau award yang anda tag pada saya dan saya terlepas pandang, tak letak pada entry ni tolong bagi tahu ok. saya tak nak ada yang kecik hati nanti. mekasiihh.. =)

1) Contest ni di tag oleh Ms Sarang Hae. ini untuk contest blog terkemas. macam mane la blog ni bole di tag untuk join contest blog terkemas ni. padahal blog ni serabut..hee :D



Ni la banner contest nye. Sape-sape je bole join tau, asalkan follow la blog beliau ok. kalau nak tau ape syarat-syarat untuk join contest ni, sila click DI SINI. yang saya tau ade syarat wajib ni kot hehe..macam biase kene tag kan 3 nama untuk join contest ni. sape la yang bertuah tu ye.. =P

2. Scha

2. Contest kedua ni pulakk di tag oleh Mr. Kay Yea. Sebenar nye contest ni di buat oleh Mama kembar 3..hehe pelik kan name tuh..? Tajuk contest ni Mama kembar 3 buat GiveAway. tak paham sebenar nye, ape motif contest ni. tapi join saje la.. =)


Saya tak larat la nak taip panjang-panjang. kalau nak tau ape-ape maklumat untuk contest ni sila click SINI. Segala syarat-syarat dan maklumat untuk contest ni ada di blog owner contest tu ok. sila melawat blog beliau. saya tag kan pada nama yang saya tag untuk contest pertama tadi..hehe [ kerja malas ni ] =P

3. Ok, ni contest yang last kot. Contest ni di tag oleh owner contest ni sendiri ok, iaitu Miss Ruby dengan kerjasama En.boyfren die. Ni banner untuk contest tu.


Syarat-syarat untuk join contest beliau ade di bawah ni:

1. Anda mesti la seorang blogger. Harus menjadi follower kepada Miss Ruby dan En.Boyfren nye. Sebab apa ade en.boyfren..? sebab die terlibat untuk bagi hadiah jugeekk..hee :D

2. Tulis entry mengenai contest ni dan copy paste kan banner yang beliau bagi pada entry anda ok.

3. Anda 
mesti la menghantar gambar kepunyaan SENDIRI yg memakai BAJU bertemakan color OREN..tak kisah la oren pekat ke..oren cair ke..oren muda tua asalkan BAJU oren..bukan peach,coklat or lain-lain..kalau anda pakai baju kurung or dress makesure color yang paling menyerlah adalah color oren ye kawan-kawan..
then bagi a brief description tentang gambar yang di hantar..bagi tau jugeek ape COLOR KESUKAAN anda tau..

4. maksimum gambar yang boleh anda hantar hanya DUA keping gambar sahaja..bagi link penyertaan anda dalam commentbox contest ni..

5. Tag kan kepada 6 orang blogger anda
[ besok bole kan ] hee :D

6. pemenang akan dipilih dan akan di umumkan selepas terikh tutup penyertaan pada 14 january 2011.

oke itu saje untu malam ni..nite readers..

Bye..!


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

No comments: