Wednesday, December 15, 2010

Perasaan apakah ini..?? =(


salam readers, malam ni tak tau nape tetibe, asik rase nak touching je. erm sensitif betul malam ni. saya nak buang segala kenangan manis atau pahit yang lalu. tak nak ingat apa-apa dahh.. *sile hilangkan ingatan saya tentang semua tu pleasseee. Saya nak mulakan hidup yang baru, dengan keadaan yang baru, perasaan yang baru *wajah yang baru tak akan mungkin. Jadikan kesusahan, pengalaman, kesilapan yang lepas sebagai pengajaran. *siapa sokong saya kenyit mata sikit  =P 


hurmm..saya harap tak ada siapa pon akan halang dengan perubahan saya ni ok. saya nak jadi orang yang baik-baik, perempuan solehah, hati yang bersih macam perempuan yang betul-betul perempuan. Tolong maafkan segala kesilapan saya, apa yang pernah saya buat. Hati ini betul-betul nak berubah ke arah kebaikan. Tolong jangan cari kesalahan saya, tolong jangan ungkit masa lalu saya sebab saya betul-betul ingin berubah. 


Tolong tunjukkan saya ke jalan yang benar, tolong tegur saya kalau saya ada melakukan kesilapan antara saya sedar atau tak. Jangan biarkan saya hanyut dengan perkara-perkara yang tidak baik. Saya hanya mampu berdoa untuk perubahan saya ni. YA ALLAH, berikanlah hamba-Mu ini Hidayah-Mu..tunjukkan lah hamba-Mu ini ke arah kebaikan. Jauhkan lah hamba-Mu ini dari jalan yang menyesatkan. Amiinnnn...



Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

2 comments:

Amyna said...

Myna kenyit mata bukan sikit.. banyak2 utk princess... hehehe!!

Princess said...

hehe mekasihh myna.. :D