Wednesday, December 15, 2010

Ni entry melekat selama 1 bulan :D


salam readers..ini blog baru saya ok =) yang lame tu dah saya hapus kan untuk selama-lama nye di atas sebab yang tertentu..So, di blog ni tak ramai followers dah..komen pada tiap-tiap entry pon hilang jugeekkk..sebab tu la tak ada satu comment pon di entry..hurmm sedih nye, kenangan dari followers and readers dah tak ada.. =( habis la semua hilang kan =( tak tau nak contact macam mane. saya akan follow mane-mane blog yang saya ingat and boleh cari. sehabis yang mampu ok. harap-harap dapat balik followers saya yang dulu.. =) blog ni tak ada ape yang baru pon. lebih kurang sama macam blog yang lama, cume saya buka account yang baru dan link yang baru saja. sudah kehabisan idea nak buat perubahan pada blog ni [ biase la, tak kreatif macam anda ] :D ok lah, sampai sini saje untuk bebelan kali ni ye. saya akan membebel lagi di mase akan datang =P

Bye..!






Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

No comments: