Saturday, January 15, 2011

Entry yang meyakitkan =(


Walaupon saya pernah ada hubungan dengan die. walaupon saya pernah sayang die. walaupon saya pernah suka kan die. walaupon saya masih ingat pada die. walaupon ingatan saya pada die kadang-kadang ada kadang-kadang takde. walaupon saya masih tak dapat lupakan die sepenuh nye. walaupon saya pernah kata yang saya akan dapatkan balik apa yang saya kehilangan. dan walaupon saya tak tau apa perasaan awak pada saya sekarang ni, tapi....

.

..

...

....

.....

SAYA BUKAN PERAMPAS..!!

saya tau awak ada seseorang yang special dalam hati awak sekarang ni. saya jugekk tau saya tak akan dapat awak balik.. saya tau jugekk awak cari saya tetibe sebab saya ni hanya untuk awak hilangkan bosan. awak tolong jangan buat saya perasan boleh tak..? saya tak nak ulang kesilapan yang pernah saya buat dulu. saya betul-betul nak hilangkan ingatan untuk ingat perkara yang lepas. so tolong jangan sesekali awak memberikan harapan palsu. sila jaga 'die' baik-baik. jangan sakitkan hati 'die', macam mana awak sakit kan hati saya. jangan kecewa kan 'die' macam mana awak kecewa kan saya. tolong jangan buat macam tu. saya tak kan rampas awak dari 'die', sebab saya tak nak 'die' rasa apa yang pernah saya rasa duluu.. dan saya jugekk tau apa perasaan bila orang yang kita sayang dirampas oleh orang lain. biar la saya seorang je yang rasa kan perasaan kecewa tu. saya tak akan buat semua tu pada orang lain..

- Sekian -

Bye..!


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

5 comments:

~azillakhalison~ said...

sabr ea awak..saye paham..penah jadik akt saye...huhu...lantak pi die kan...eeee geram! heheheh

lynda said...

sabar eyh..
insyaAllah awak akan dapat pengganti yg jauh lebih baik.:)

Princess said...

thankss.. =)

GaDiS OGi' JoRo' said...

InsyaALLAH..
Allah tu Maha Mengetahui..
bersabar ye..
sebab fyqa pon penah melaluinya.
cheer up!^^

Sofia Aimd said...

yeahh, lets move on! pikirkan masa depan k. mane yg dah lepas tu hopefully dpat mematangkan kt :)