Friday, January 14, 2011

sile jangan ingat. silee lupekan!


aishh..entry malam ni sedih je lebih. tak tau kenapa tetibe je pulakk..hurm my ex-boyfriend muncul balik, contact balik tetibe jadi tak keruan. bukan boyfriend yang mak tak restu tu, tapi yang sebelum tu [ erm ramai sangat ke..?? ] die adalah orang yang paling saya suka, saya sayang selama ni, sebab die banyak bagi saya semangat untuk belajar dan apa-apa pon. tapi lepas je die tinggal kan saya, saya cuba lupakan die. tiap hari rindukan die, ingat pada die, nangis sorang-sorang sebab die, kadang-kadang rasa takde semangat sebab takde die. tapi alhamdulillah saya berjaya lupa kan die . tapi bila die muncul balik tetibe teringat balik..adeyhh.. 'Cik Nur Latifah, sila lupakan die. anggap die kawan anda ok. jangan ingat kenangan yang lalu kalau nak mulakan hidup baru' Ye..!! saya mesti..! jangan ingat jangan ingat jangan ingat dan sila jangan ingat..!

Bye..!


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

2 comments:

EnciK AxixOu said...

cube lupekn prsaan anda pda die..akan tetapi jgn prnh lupekn s'org sahabat..

miss latifah said...

akan dicuba.. =)