Saturday, February 26, 2011

aktiviti memalam cenggini =D


Assalamualaikum..

hehhhh tak tau nak buat ape. tadi mase memula lepas maghrib ramai je depan tv nih. lepas tuh mule sikit-sikit orang masuk bilik sebab saya nak tengok cerita langsuir. adik-adik tak nak tengok sebab penakut. akhirnye tengok dengan mak je. tapi mak makin lame duk depan tv ni makin nak lelap pulakk..takot-takot saya pon saya tengokk jugekk tapi main tekup-tekup bantal la bile langsuir tu terpapang depan tv..!! =P

alaaa langsuir dah habis, haaa sambung pulakk cerita tv3..kejut mak sampai bangun. suruh tengok cerita tuh. kalau mak tak tengok malam nih, mesti pagi-pagi besokk dah tanye macam mane cerita malam tadi. adeyhh penat nak buat ringkasan cerita tu. almaklum laaa, saya tak ambik sastera masa sekolah dulu, tak pandai nak olah-olah cerita nih =P

hmm tengok tv pon macam takde perasaan je, sebab tengok berdua dengan mak je. kucing ade tepi kaki nih, tapi ia mane reti nak borak-borak dengan saya..! asik-asik cium kaki je, wangi sangat kot kaki nih hehe..aishh awak pulakk busy, dapat mesej kejap je tadi, lepas tu awak kate ade keje. so, saya terpakse la relakan awak bermesra-mesra dengan keje awakk tu..jelessss...!!! ^_^ haaa abah dah balik, masuk tido dulu la, kang abah suruh online sampai pagi baru tau, perli la tuuu kannn..cehh..dahhh dahh sebelum kene baling dengan laptop baik masuk tido.. =]



Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

No comments: