Sunday, February 27, 2011

terkejut di pagi hari =P


Assalamualaikum..

Selamat pagi yang nak menjelang ke tengah hari =P hepp! hepp! jangan ingat saya baru bangun. pagi-pagi buta bangun dah tau, tapi lepas subuh naik katil balik hehe.. hari ni agak keawalan ye bangun nye sebab ade kejadian yang sangat akan membuatkan saya trauma dengan serangga seumur hidup. *tipu! tipu!

pagi-pagi dengan udara yang sejuk nye macam duduk dalam peti ais berjam-jam [ nak pegi london tak mampu ] hee :D keadaan yang gelap je matahari merajuk kot tak nak muncul-muncul pagi tu, lepas tu dengan keadaan tilam yang empuk nye rasa macam tak nak turun dah dari atas katil. mak kejut pon buat dekkk je kan. tetibe rase macam ade bende gerak-gerak dalam rambut nih..! kutu..?? heehh tak mungkin..! saya pembersih..! =]

haaa ambikk kauuuuu..!!! pegang punye pegang dan dengan perasaan ingin tahu nye, terpegang macam bende bermisai, geli-geli..eyeekk pe bende nih. tak berani nak tengok. tutup mate sambil muka cuakkk..! heyyy lipasss terbang..!! haa ape lagi, bangun la duk loncat-loncat atas katil tuh macam spesis beruk dah tetibe. jerit macam orang histeria dah. ape tak nye, lipas terbang tuhhhh.. kalau natang lain takpe la jugekk, nih lipas terbang..ouhh sangat menakutkan ok.

dengan muka serabai nye, pegi dapur ambik penyembur, psstttt haaa padan muke dah kene sembur. lintang pukang lipas tu. sape suruh kacau aku tido..! tu la akibat nye mak suruh bangun tapi ngelat lagi, padan muke aku =P pastikan dulu lipas tuh dah mati, lepas tu gosok gigi, cuci muke * tapi tak mandi* terus duduk kat meja makan hehhh.. dengan muka tak maluu nye sarapan sekali dengan family hehe.. pedulikkk ape, dah kebulur hentamm jela kan. haa ni dah mandi dah, wangi! wangi! :D nak masak sesedap pulakk untuk tengah hari nih =]

Thanks sudi tengok, sudi bace, kalau sudi komen sekali =P

Bye..!


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

2 comments:

MIMIN said...

Heyp syg!!
Thanks for being one of my followers!

Eh.. awak pun takut lipas ekk?
Kita pun hehe
Manyak menci sama itu lipas :)

Cute lah entry ni!
Well, I'll be your follower later on ya!

Lots Of Love,
Afiqah Syamin. xoxooxoxo <3

Princess said...

hey dear,

thanks tinggalkan komen wink wink ^_^
ouhh lipas biase takpe, tapi jangan lipas terbang, gerun je tengok hehe..

haha thanks..!! =]