Sunday, February 27, 2011

Durian jahat..!! ='(


Assalamualaikum..

hari ni duduk rumah je. tak keluar mane-mane. duduk ngadap fesbuk dengan blog pink nih =] bace entry blogger lain, tinggalkan komen kalau suke entry die, follow blog yang saya suke dan rasa sangat berguna dan bla bla bla...

Tv pulakk takde cerita yang menarik, last tengok pon MELODI je pagi tadi. tu pon tengok sensorang je sebab semua orang takde kat rumah. mereka keluar shopping, saya malas nak ikut sebab tak terasa nak ikot =P mereka balik je hurmmm sedappp nye bau duriaaannnn...dah lama tak makan. rupa nye abah beli durian tapi tak banyak. dua bijik je..! sebab durian sangat mahal ok..!

abah letak durian tu kat dapur sebab akak sedara dengan makcik datang rumah. saje-saje datang melawat sebab dah lame tak datang. kaklong kate, wahhh dah jadik tukang jahit sekarangggg..!! adeyhh mane ade la, sikit-sikit tu ade la..muke malu-malu =P

nak buat air untuk mereka. pegi dapur tak tengok bawah. macam biase, jalan belagak, jalan menonong je ke depan tetibe bukkk tersepak durian..! adoooiiii...!! wuuu wuuu~ ='( sakit tuh kene kulit durian..! ibu jari ku terluka dan berdarah. ngadu kat mak, mak kate padan muke..! sape suruh jalan tak pandang..! hehh sampai hati mak tau..!

bila kaklong dengan makcik dah balik, jerit-jerit kat abah..cepat abah kupas durian jahat tu..!! along nak makannn!! abah terpinge-pinge tak paham ^_^ abah pon kupas jela durian tu walaupon tak tau kenapa anak die cakap macam tu hehe..abah kupas satu je saya makan banyak-banyak..!! haaa padan muke durian tu kene makan dengan aku..! tadi buat kaki aku berdarah..! yeaayy best best dapat makan durian dengan keadaan geram hehe..abah kate cukup-cukup la tu, mak nak buat tempoyak..hehhh sikit-sikit saya undurkan diri. 'tamo makan dahhh, majukkkkk' hehhh gedik! tapi takpe janji dah dapat makan =P



Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

No comments: