Thursday, March 24, 2011

Dicari-cari tak jumpe..mane pegi ntah


Assalamualaikum..

baru post entry dah post lagi satu. tetibe pulakk nak tertaip kan =P akibat bosan dengan blog yang kosong mosong ni, tergerak hati pulakk nak online facebook. rasa macam dah lame tak meng-online kan diri kat facebook tu. ade la dalam dua hari kot :D 

tengah nak on facebook dengan meng-enter kan password yang same tapi tak boleh bukak! haa ni yang marah sampai rasa nak makan orang ni. dengan perasaan bengang nye, enter password yang same banyak-banyak kali, tetibe boleh pulakk. 

aishh saje je nak bagi orang sakit hati kan. ngengade =P bengang sebab kalau tak dapat nak log in facebook nanti ketinggalan la game-game yang saya main tu hehe..

Ni pasal komen pulakkk..biase la bila nak komen wall orang ke sendiri ke kan, mesti taip-taip tekan enter. sebab tak suke taip memanjang. suke taip ke bawah dan ke bawah lagi. tapi kali ni bila tekan tiap kali tekan enter mesti komen tu akan di post. 

puas cari butang send tapi takde. rupe nye kene enter je. kalau nak tulis ke bawah dan ke bawah pulakk tekan Shift+Enter. hehh susah betul la. rumit sangat. orang lain dah tau kot. saya je baru tau =P rasa macam nak deactivate je accout facebook tu.

tapi nanti game kat facebook tu macam maneee heee :D


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

2 comments:

ezy.fia said...

pesbuk makin rumit..
2la..
bse taep ke bawah2 je..
dh enter msti la kuar komen tu..
xdan nak taep abes lg..
keh3

miss latifah said...

haa tau takpe. nyampah je tengok..ingat kan taip panjang dah rupe nye tiap kali enter, tiap kali tu la kite send kan..