Wednesday, March 9, 2011

wehuuu~ malam ni best :D


Assalamualaikum..

haaa baru teringat kat blog pink ni. pagi tadi dah update. malam ni nak update lagi. habis idea nak koba ape dah. semalam hati tak tenang. gundah gulanaaa pon ade jugekkkk. malas nak banyak pikir dah. abaikan ape yang orang nak anggap tentang saya. biarkan ape orang cakap. yang buruk pekak-pekak kan telinge, di buta-buta kan mata =P yang saya tau saya nak jadi diri saya yang sebenar. tak nak jadi orang lain. dan saya tau ape yang saye buat *kan dah besar =P

erkk..? ade kene mengene dengan tajuk ke..? sikit kot =P haa tadi pendahuluan je. ni dah nak masuk isi heee :D malam ni tadi abah pegi hantar adik yang last tu pegi mengaji. tekak ni teringin sangat nak minum air cokelat. wuuu~ sedappppp :D *leleh air liur cepat! =P tadi kirim kat abah air cokelat. balik tu abah beli. tapi tak sejukkk. tak best nye :'( abah kate, masukk la dalam peti! macam dalam rumah ni takde peti ais pulakk. a'ah kan. tak teringat :D

ok.done! dah masuk peti ais. adik pulakk duk ngendeng-ngendeng nak jugekk tu. macam la nak kasi hohoho *tetibe gelak jahat =P dalam 1/2 jam tak sabar dah nak minum. keluar kan dalam peti. tak sejuk sangat la. bolehh la. terasa jugekk la sejuk nye. perhhhhh~ best gile kot. hilang kempunan hari ni hehe.. adik tengok je kan dengan muke kesian. bagi jelaaaa. saya kan kakak yang baik :D

ha tu jela nak cite (: best sebab dapat minumm air cokelat :D korang ade..? takde kan..? yeaaayyyyy *takde motif =P




Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

No comments: