Tuesday, April 19, 2011

Kene buat sesuatu nih sebelum abah marah =P


Assalamualaikum..

Selamat petang semua. Cuaca agak mendung ye kat luar. Tak boleh pegi mane-mane la nampak nye. Mintak-mintak besok, cuaca baik saje. Kalau hujan nanti susah pulak nak ke tempat interview.

Tengah hari tadi, macam biase tugas pak posmen hantar-hantar surat. huii banya betul surat yang dihantar ke rumah ni tengah hari tadi. Tapi surat untuk aku takde pulakk..sape la sudi nak bagi surat kat aku ni kan *tetibe :P

Dan petang ni tadi dalam jam 3 petang, orang TNB pulakk bagi bill elektrik. Tengok punye tengok, ouhhh tidakkk!! banyak betul jumlah nak di bayar. Dalam seratus lebih. Kalau abah tengok, mesti abah membebel sampai ke malam nanti hikhik ^_^

Mane tak nye, laptop terpasang dari pagi sampai malam. Di tambah dengan streamyx lagi, kipas lagi. Malam pulakk sebelum tido bukak air-cond dulu. wahhh~ mewah nye la hidup kan. Tak terperasan semua tu adalah pembaziran sebab bukan aku yang bayar hehe..

Nampaknye, mulai esok kene jimat elektrik ni. Tak boleh pasang laptop sampai malam. Akan ambik masa dua jam je untuk berbloging dan berfacebooking :P Sebelum abah balik keje dan kene bebel nak pegi nyorok kat rumah uwan dulu la heee :D Bubye~ :)


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

8 comments:

aKu & oKtObEr said...

sengal la ko..tau pn takut..hahaha

maymE said...

ha, gOma laie...teghimO yOla kang p.cik lObai maghah..

wachak said...

cik t pah. apa macam tazkirah abah tadi ... ha33

Cik T-pah said...

Pijot: ta takot. gerunn je :P

Cik T-pah said...

Mimi: hahahaa..tak marah la.cume abah akan bebel je :D

Cik T-pah said...

Wachak: dah stop bebel dah, sebab abah dah tido hehe

bila blog bercerita said...

haaayooo cik t-pahhh....laklingg...xtauu...
hahahahahah.....

cik t-pah, kitew bru pasan yg cik t-pah sbaye ngan abg kitew...p npe mke 2 nmpk someyl sgt...doyaiii~~~

p/s : header bru kan3...??nice~~

Cik T-pah said...

hehe a'ah la..nak buat macam mane kan. dah tak bolehh besarr hehe..

mekasihhh BBB ^_^