Monday, April 18, 2011

Bila lelaki berpegang tangan dengan lelaki. euww~ hakhak


Assalamualaikum..

Haaa apakah perasaan anda bila tengok kaum lelaki berpegang tangan dengan mereka yang sekaum dengan nye. erkk, bermakne berpegangan tangan sesame lelaki. Adakah ia nampak seperti euwww~ hehe

*Gambar dari pokcik google :D

Apa yang aku nampak sebelum-sebelum ni, ramai je macam tu. Banyak kali nampak kat pasar malam dan kat shopping kompleks. Yang kebanyakkan nye yang bukan dari Malaysia, mereka dari luar Malaysia. Seperti Indonesia, Manila, Bangladesh, yang bekerja kat Malaysia ni. Lelaki tulen Malaysia, jarang jumpe kot yang macam tu.

Sila la jangan anda semua salah paham dengan situasi tersebut. Mereka yang berpegangan tangan sesame lelaki tu, tak bermakne mereka tu GAY ok. Mungkin mereka menitik berat kan ke ke-akraban persahabatan mereka. Macam kaum perempuan jugekk kan.

Aku pon selalu je kalau keluar dengan kawan-kawan perempuan, sambil berjalan, sambil berpegangan tangan. Tak pulakk orang lain rase pelik kan. Tapi kalau lelaki memang nampak pelik sangat.

Semua same saje sebenarnye, perempuan atau lelaki tak salah pon berpegangan tangan sesame jenis *yang bukan mahram salah ok! Janji berniat yang betul dan bukan nye tergolong dalam suke kaum sejenis sama ada GAY atau LESBIAN :)

Lepas ni, kalau jumpe situasi tersebut tak payah nak euww euww sangat la ye. Buat-buat biase je udahh lerrr ^_^


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

6 comments:

Far8 budak baik said...

nasib aku pegang tgn emak je haha =p

Cik T-pah said...

lagi baguss kot :)

wachak said...

tetap euwww juga ... ha33

Miss Euoni said...

nape shoutbox cik t-pah x leh komen ? =(

Cik T-pah said...

wachak: hahahaa..kok dek situ laaa :P

Cik T-pah said...

Cik Oni: eh..ta boleh kenape ye? orang lain boleh je :)