Monday, April 4, 2011

Zizan tu comel laaa.sukee. awww~ hee :D


Assalamualaikum..

Alhamdulillah hari ni di berikan kesihatan yang cukup memuaskan :) sudah baik seperti biase, dan boleh berblogging macam biase jugekk.. yang paling di nanti-natikan, boleh skodeng-skodeng blog orang lain macam biase jugekkk :D *banyak sangat jugekk nye :P

Malam semalam dengan tenaga yang ade, gagah jugekk untuk bangun sebab nak tengok ABPBH 2010. Tengok-tengok salah seorang pengacara nye adelah ZIZAN Raja Lawak tu. Alolooo comel sungguh beliau berpengacara di pentas ABPBH tu tau. suke! suke! *erkk curang jap dengan mr.awak :P

Bile tengok die buat lawak kat atas pentas tu, eeee gerammm rase nak cubit-cubit sebab saya rase beliau sangat comel! *hehh terlebih pulakk :D Daripada sakit, demam tak bermaya nak bangun, terus sihat walafiat hari ni sebab tengok beliau semalam heee :D

Dah la tu, puji lelebih pulakk kan. Hari ni takde keje nak di buat. Biase la, aktiviti melepak terpakse di teruskan oleh penganggur sementara ni ^_^ Bile lahh nak dapat keje ni. Insyaallah rezeki tu akan datang, antara cepat dan lambat kite pon tak kan tau kan :)

So, aktiviti hari ni ade lah membace novel-novel yang ade dalam rumah ni. banyak yang tak terbaca. duk simpan buat koleksi je, sampai lupe bila beli novel-novel tu  hikhikhik ^_^ Sekarang di mulakan dengan novel SAAT CINTA BERSEMI - Alaf 21: Damya Hanna. Mesti korang dah bace kan? biase la, saye ni banyak ketinggalan :)


( untuk Cik Ezy (: )


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

5 comments:

Cik Ezy said...

saat cinta bersemi?
hero die name ape?
ade gmbr novel tu x yunk?
nk tgokkk..

Cik T-pah said...

Cik Ezy: yupp :)
dah letak muke depan novel tu :)
hero ni Syamir dan heroin nye Dhuha ^_^

Cik Ezy said...

haha..
xbace lg la cite ni..
mcm nk kene beli je ni..
tenkiu cik tpah.. hee

Cik T-pah said...

Cik Ezy: Cite tu sangat best ok! :) rugi kalau tak bace. sesame :)

sindarella-tyra said...

cik-tpah..citer ni best..tapi bnyk sgt konflik kan???