Monday, April 4, 2011

Hari ni saya hanya ade 1 perasaan je (:


Assalamualaikum..

wehuuu~ duk meng update blog pink ni lagi. suke kemain ni. terhibur hati yang lara apabila melihat blog pink ni :D gembira tak terkata bila dapat online. bila tak dapat online, muka pon macam ayam berak kapur kan :P korang macam tu jugekk kan? elehh tak nak ngaku pulakk ^_^

haa kenape ni? suke sangat ni kenape? :) saya sangat gembira hari ni ok. gembira tak terkata dah. terasa sangat bahagia menyelubungi jiwa dan raga ni haaa heee :D awat nya duk sukooo dari tadi? hehh tak tau la kenapa.

Jangan tanya kenapa cik t-pah terlalu gembira hari ni kerana saya sendiri pon tak tahu kenape hikhikhik ^_^ yang saya tau dalam hati ni ade satu perasaan je sekarang ni. SAYA SANGAT BERASA GEMBIRA. :)

Jangan risau, saya masih waras. takde wayar yang terputus lagi ok. kalau kejadian tu yang berlaku, maka tamat la riwayat hidup blog pink ni. Sekarang saya nak meninggalkan blog pink ni sekejap, sebab mahu bersedia untuk menonton cerita Awan Dania di Astro Ria :)

Nota:
Saya gembira hanya sebab saya terlalu kenyang hari ni hikhikhik ^_^ tu je, takde pasal lain pon. (:


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

2 comments:

bila blog bercerita said...

weeee....xaci lah cmni....cik tpah mkn smpai kinyang sesowg jep kan....grrr~

ABSOLUTE said...

eh, mcm mane muka ayam berak kapur. tak pernah tengok lg la. hahaha. gurau :)