Thursday, June 30, 2011

Berjalan untuk cuci-cuci mata :D


Assalamualaikum..


Disebabkan semalam cuti, dengan senang hati pergi berjalan-jalan..tak jauh mane pon..seremban je pon =P Pagi-pagi lagi dah bangun nak pergi rumah maksu yang baru nak siap, tengok apa yang boleh di buat.. tapi tak boleh buat apa-apa pon..sebab keadaan yang agak tunggang langgang..macam kapal karam pon ade..biase la kalau rumah baru buat kan..nak masuk nye tahun depan tapi macam nak masuk minggu ni je..

saje test nak tengok cermin bilik air rumah maksu bersih ke tak =P

cer tekaa ni di mane..ehh nampak pulakk tukang ambik gambar tuu :D

abaikan muke selebet tuu~ sebab hari dah petang

haa~ gambar blur sebab tukang ambik gambar ni parkinson =P

Tiga gambar di atas adalah di kedai perabot..!! heee :D sape suruh makcik-makcik lambat sangat kan..kene la terima yang anak-anak buah nye dah kebosanan dan tetibe terambik gambar :P

tu jela gambar yang sempat di ambik..sebelum pergi kedai perabot, singgah makan nasik arab di seremban tapi tak teringat nak ambik gambar sebab dah terlampau lapar, sampai lupa apa yang nak di buat heee :D

sampai sini saje..bubyeee ^_^


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

14 comments:

Cik Ezy said...

pinknye dieeeee..
hihikkk

ila said...

chumill nya semua pinkk

syafiqakarim said...

phewittt...serba pink gitu.haha
rajin upload gambar ;p
eh,sdap tak nasi arab.

Cik T-pah said...

Cik Ezy: Harusss la pink..setia kan :D

Cik T-pah said...

Ila: hehe pink memang comel :)

Cik T-pah said...

SyafiqaKarim: heee harusss laa :D nasik arab ok la jugekkk..boleh kalau nak pegi makan lagi :)

LINDAHERY said...

wah..semua pink !! hehe comel2...lame giler x jenguk blog awak ni...:)

LINDAHERY said...

eh..napa saya tak boleh chat kat shoutbox?? kene banned??? why???

MIMIN said...

Kecik comel je orangnya awak ni ye....
Suka pink pulak tu hehe <3
Serious cute!

Cik T-pah said...

Lindahery: heee jenguk2 laa selaluuu :D ehh da bole da..lupe nak on kan balik hari tu :)

Cik T-pah said...

Mimin: mekasihhh ^_^

sarah mohamad said...

pinkyyyy girl sygsss! hehe

ieda said...

nor...nasi arab yg baru bukak tu ker ekk....

Cik T-pah said...

kak ieda: ntah la kak..tak psti la pulakkk..