Thursday, July 21, 2011

Tak sabar nih~ :D


Assalamualaikum..

Ambik masa untuk update blog kejap. Nanti kejap lagi ade kerja yang nak di uruskan..Ermm..dah masuk 3 minggu pegi belajar menjahit tapi tak belajar buat baju lagi. Dari awal masuk sampai sekarang sibuk menyiapkan sample untuk pakaian dan jahitan..

Kerja kursus banyak yang kelompong lagi..fail masih tak penuh untuk sample.. dan...cikgu kate, besok dah mula untuk membuat pola baju..hoyeee~ :D masa yang di tunggu-tunggu akhirnye tibe jugek..rasa macam tak sabar je..

Nak cepat-cepat habiskan buat pola, seterusnye gunting kain dan menjahit! Pengurus kate pulakk, baju yang kite orang jahit ni akan dihantar kan ke rumah anak-anak yatim..alhamdulillah..dapat jugek buat pahala sebab dapat buat baju untuk anak-anak yatim..

Nak buat yang cantik-cantik dan terbaik!! Nak bagi mereka pakai pakaian yang berkualiti mase raya nanti =)

Ok itu saja, nak sambung dengan kerja yang tak sudah-sudah..bubyeee ^_^


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

2 comments:

cik hani said...

nnati bolehlah jahit baju raya sendiri..hahahah

Cik Ezy said...

wahhh bestnye..
kelas mekap2 ade x?
cik ezy teringin nk blaja mekap..
kalo menjahit xminat sgt..