Thursday, January 6, 2011

GERAM + SAKIT HATI = MENYAMPAH =]


Dengan ini, saya bernama NUR LATIFAH BINTI MOHAMMAD AZMI mengisytiharkan perang ke atas pengomen yang TANPA NAMA, ANONYMOUS, dan seangkatan dengan nye. kalau komen yang tak baik saya kerat-kerat awak sampai 10 kerat. Nak bagi boye kat zoo makan sebab mereka lapar daging TANPA NAMA, ANONYMOUS, dan seangkatan dengan nye =P kalau yang baik-baik saya sayang-sayang awak ratus-ratus kali hehe..sebab saya bencikan mereka yang suka mencari masalah, tapi tak berani depan-depan dan saya sayangkan mereka yang berani. peace =) Marah tak..? marah tak..? nak kene jual..? [ tu pon kalau laku ] =P marah ni, marah ni, haaa sila takot..! =P

Bye..!


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

3 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

saye benci Tanpa Nama yang komen saye tu :(

ADEEYA said...

I hate anonymous tooo :/

Princess said...

yuyu: huhu akak pon benci tengok =)

adeeya: semua org benci.nasib baik kat blog baru ni takde lagi.. =)