Wednesday, January 12, 2011

Saya anti-semut..!!


huhh benci betul la dengan semut ni. merata-rata je ia ada. duduk mana-mana je mesti ada semut. asik ngekor saya je tau. rimass tau tak..! kat dapur ada semut, dalam bilik ada semut, dalam bilik air pon ade semut, dekat laptop pon ade semut jugeekkkk..!! haaa benci benci benci tau.. dah la kalau ia gigit sakit sampai tinggalkan parut. jahat la semut ni.

habis laptop kesayangan ni kene hurung dengan semut. dahh picit sekor, keluar sekor lagi, sekor lagi dan sekor lagi. lama-lama banyak pulakk semut keluar dari celah-celah laptop nih..rasa macam nak gigit-gigit je semut ni tau. tapiii..nanti bodo pulakk makan semut banyak sangat =P

dahh la..disebab kan semut ni saya kene off laptop.. saya tak suka tengok semut-semut tu ejek-ejek saya sebab saya tak dapat hapuskan kerabat mereka..

Bye..!


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

4 comments:

BuLat i2 CirCLE said...

jgn layan sngt semut2 2.org manis semut selalu suke hurung..hak3

Princess said...

hehe makne nye laptop saya manis la eh.. =P

BuLat i2 CirCLE said...

bkn2..awk slh faham 2..laptop awk manis sbb sy..sy coment kt blog awk..2 psl jd manis..hahaha

akhangga said...

nice blog
salam