Monday, January 10, 2011

Kucing kene bakar? nak nangis bole?


aissshhhh geram betul tengok satu video ni. mula-mula tengah cari video kucing yang comel-comel di youtube, lepas tu ternampak satu video ni. bila tengok macam tu je tak berapa faham dengan video tu, tapi lepas tengok video tu betul-betul huaaaa sadisss nye keadaan kucing tu, manusia tu bakar si comel tu hidup-hidup..! =( Ni memang tak boleh diterima pakai ni, kenapa manusia tu buat kucing tu macam tu..? apa salah ia pada awak..? =(

meh sini saya cube bakar awak pulakk..nak tak..? biar awak rasa apa yang ia rasa. kucing tu kan haiwan kesayangan Nabi, sanggup awak seksa haiwan kesayangan Nabi =( haiwan kesayangan saya jugeekkk.. awak tu dahhh la keturunan kafir laknat, memang confirm masukk neraka dah. awak buat pulakk binatang yang tak bersalah macam tu, memang tiada pengampunan dah buat kafir laknat macam awak tau..!

geram ni, geram ni..emo semacam je kan..? mesti la..! sebab saya paling benci manusia yang menganiaya haiwan tanpa sebab, terutamanya kucing..! awak tak ada sikit rasa kesian pon kan pada kucing tu.. =(  masa kucing tu kene bakar, sempat je ia ngiau kejap, lepas tu tak da dah.. =(  bila api tuh dah mula nak padam, kesiaannn gile tengok kucing tu hangussss =( rasa macam nak nangis je tengok. terus ambik kucing yang tengah tido atas katil tu, cium-cium dan peluk-peluk ia. 'anje' pon terpisat-pisat je bangun, tak tau apa-apa hehe..hurm, tak boleh bayangkan kalau la kucing yang ada dalam rumah ni yang kene bakar..haaa siapa berani buat macam tu..? nak kene sula dengan saya cuba la kan...!!

harap-harap manusia tu dapat balasan yang lagi dasyat apa yang dia buat pada kucing tu. kalau jumpa la orang macam tu, rasa macam nak gigit telinge die sampai putuss tau..! haaa geram, geram nye...! meh nak share video tu kat sini. siapa yang sanggup tengok tu tengok la sampai habis. siapa yang tak sanggup tu baik jangan tengok.




P/s: siapa yang ada penyakit jantung atau ibu-ibu mengandung tidak digalakkan menonton =P

Bye..!


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

15 comments:

♥Miss Farah♥ said...

samapinya hati dia buat macam tu...nanti elok kalau org mcm ni dipanah lintar..sedih tengok kucing tu :(

Princess said...

hurm tau takpe..sedih sedih dan sedih sangat2 ok, sebab ade jugekk manusia yang kejam macam tu.. =(

acul said...

ish2 kejam2... knp mesti kucing n binatang2 yg comel2 kene dera camtu? np x anjing or babi? org yahudi mmg camtu

Princess said...

sebab anjing or babi tu binatang kesayangan mereka.tu la sebab mereka tak sampai hati kot..apa je kesayangan org islam akan di hapus..kejam gile.

acul said...

haih tu la pasal... ni ke dikatakan manusia bertamadun?

Princess said...

takde la bertamadun sangat tu..mungkin mereka maju di dunia, tapi tak mungkin di akhirat. sebab sudah tertulis dalam Quran, orang kafir tempatnye di neraka, tak mungkin di syurga. [erk, tak ingat pulakk surah ape] =)

acul said...

yap sbg bahan api, api neraka.. tah sy pun lupe surah ape

Wana De'Amor said...

x snggup oke! x snggup tgk~

Princess said...

acul: haa lebih kurang la tuh..

cik wana: tau tak pe!

Cik Odie said...

tak sanggup nak tengok....kejadah hape die nak bakar bakar kucing nih.lebih baiklah die bakar sampah kan kan kan.lahanat lah ini orang!haish!

acul said...

manusia da xde keje camtu ler

LurvelyAmiera said...

zalim glew...mcm2x hal..
heee, na ajak tpah join GA..^_^
http://lurvelyamiera88.blogspot.com/2011/01/1st-ga-i-lurve-my-mum-so-much.html

cikShomel said...

experiment ape kejadah diorg buat ni...manusia berhati syaitan kot.nak kata berhati haiwan,haiwan x reti la plak main bakar2.

Princess said...

hurm tau takpe..manusia zalim macam ni akan dapat balik balasan yang lagi dasyat dari apa yang die buat..

ɐɥsɐɟ said...

kesian kucing 2..tapi saya ade dengar cerita org yang bakar kucing ni biasanya belajar forensik..eksperimen die kena bakar kucing pastu siasat kematian kucing tu.niat nk belaja..dengan cerita ni dari kawan.tak tahu betol ke tak.