Friday, March 25, 2011

Mungkin ini untuk kali yang terakhir


Assalamualaikum..

Malam dah. ingat kan pagi lagi =P saya dah penat! saya dah jemu! saya dah bosan! saya dah, dah dan dahh lagi! *perkataan berlainan tapi maksud sama :D mungkin malam ni malam terakhir untuk post entry. lepass ni nak off terus da. penat tengok blog ni sepanjang masa.

malam ni mood tak ok sangat nak ber-blogwalking, nak komen-komen. semua takde mood. hilang ntah kemana la mood tu. jangan hilang terus udah lerr.. besok nak kene bangun awal dan gerak awal. untuk ke sesuatu tempat. tu sebab ni entry akhir =P

esok nye nak pegi teman adik untuk ke tuttt *xboleh bagi tahu :D ooohh lupe pulak nak ucap kan tahniah pada adik saya yang dah mendapat keputusan yang agak baik untuk SPM 2010. Tahniah jugekk kepada sesiapa yang dapat result bagus tu ye :)

Disebabkan adik dapat result yang baik, maka, kakak yang baik hati ni dan emak nye akan meneman beliau ke ekspo ape ntah. tapi berkenaan untuk masuk Universiti la. UPU dah hantar. Ni saje-saje nak pegi tengok =) tu pon kakak nye ni rajin nak ikut sekali, kalau tak, pegi jela adik dengan mak je.

Ape-ape pon keputusan nye, saya tetap akan tido awal malam ni. biar la orang nak kata malam masih muda ke, tak remaja kalau tido awal ke, dan ape-ape jela yang berkaitan. Saya nekad nak tido awal! *macam nak berperang pulak kan =P Sesiapa yang nak join sekaki jom lerrr. Tok sahh nak memaluuu :D



Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

No comments: