Friday, March 25, 2011

Penghargaan untuk merekaaa ^_^


Assalamualaikum..

ok, nak mula cite yang sebenar-benar nye ni =) dengan ini saya mengumumkan bahawa saya sangat sayang kan mereka yang berada di senarai bawah ni. sebab mereka sentiasa ade di ruang komen blog ni, walaupon saya tau blog saya tak seberapa :) kalau takde kat ruang komen pon, mereka akan berada di shoutbox :) dan walaupon mereka takde di shoutbox saya tau mereka ade. sangat menghargai mereka ok. heee :D ini lah mereka :

---> Terima kasihh daun keladi sebab selalu menyinggah :)
---> Terima Kasih jugekk walaupon awak follower baru :)
---> Tak tau nak ucapkan ape dah kecuali terima kasih :)
---> weee~ terima kasihh daun keladi :D
---> Sangat-sangat berterima kasih :)
---> Ucapan yang sama * tak larat taip bebanyak kali :D
---> Terima Kasih :)
---> Terima Kasih :)
---> Terima Kasih :)
10. SedutZone 
---> Terima Kasih :)
11. Qiena 
---> Terima Kasih :)


ade yang tertinggal ke? kalau ade sila bagi tau sebab kadang-kadang mate saya terlepas pandang. almaklum laaa mate manusia biase, bukan macam mate kucing yang tajam penglihatan nye tu =P 

Hanya ucapan terima kasih je dapat saya bagi. kalau nak hadiah boleh. tapi kene tido dulu, nanti mimpi saya datang bagi cokelat. heee :D Untuk terakhir kali nye, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU PANJANG UMUR JASA ANDA AKAN DI BALAS =)


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

19 comments:

bila blog bercerita said...

weee....kitew t'senarai...??waaahh~tharu...
nak wat drama aer mate jap...hahahaha...kitew xnak daun kladi....kitew nak daun sireh...leyh x agk2...??lalalalala~

Miss Euoni said...

;) u welcome ..
tengs kembali wat cik kak comel ni .. sudi list kan nama Oni skali .. =)

qienapinky! said...

heee hee tq kak comell :)

Cik T-pah said...

bila blog bercerita: adeyyhh panjang nye name awak hehe..hahaaa jangan ngalir air mate kat sini. kang banjir blog ni =P

daun sireh? buleh gak tu, tapi kene ambik sendiri laa..heee :D

Cik T-pah said...

Miss Eouni: sesamee kasihh cik euoni :D

Cik T-pah said...

Qiena: yeee sesame qiena ^_^

lOvely mieNa said...

wahh..tersenarai jgk...weeee~ <3
thx cik T-pah.. :))

sedutzone said...

tengkiu gak my prenn...

lOvely mieNa said...

wahhh..tersenarai jugk ! terharu3x..weee~
thx cik T-pah comeL2.. :)

~LaDaYaNa~ said...

waahh!sayang kamu ah!!muahhhh~ hihi..
teruskan berbelog ye..=D

sindarella-tyra said...

terharu nyer!!!! hik3 terime kasih bebanyak.....ape la sgt komen2 yg kiter bg..:)

Cik T-pah said...

Lovely Miena: mesti la. awak kan selalu ade =)

sesama cik miena yang cantik ^_^

Cik T-pah said...

sedutzone: ur welcome ^_^

Cik T-pah said...

Ladayana: mwuahh mwuahh balikk hee :D thanks cik yana :)

Cik T-pah said...

Sindarella: ehh ehh berharga jugekk la tu..thanks ye (:

Cik Ezy said...

ok sungguh terharu..
name kat atas sekali..
hahakk..
mekaseh dear..
=)

Cik T-pah said...

mesti la sebab awak yang paling banyak kot :)

same2 :D

acul said...

hehe tq awk :)

Cik T-pah said...

acul: sesame awak ^_^