Sunday, March 20, 2011

saya dah bina masjid..awak..? :D


haa..melihat tajuk di atas macam pelik sikit kan..yeke pelik..? pelik sikit kot *ntah ape yang pelik pon tak tau =P nak bagi tahu ni. nak masuk surat khabar, lepas tu nak masuk tv jugekk, masuk berita sekali. nak bagi tau semua orang yang saya dah bina masjid. bukan setakat masjid je. saye dah pegi umrah dah. bukan tu saje. saya dah derma duit-duit saya yang banyak tu kat rumah anak-anak yatim dan rumah orang-orang tua :D saya nak bagi tahu semua orang yang saya ni banyak sangat duit. nak derma duit saya kat perompak-perompak jugekkk =)

maaf. tu bukan saya. tapi orang lain hehe *kene bagi ayat perli dulu :D tu la die manusia zaman sekarang. ape yang die buat, semua nak kasi tau kan. semua nak di hebah-hebah kan. bukan setakat golongan artis je macam tu, orang biase pon same jugekk..alaa semua manusia biase kan. nak bina masjid pon kene masuk surat khabar dulu. nak menderma pon kene masuk tv dulu. ikhlasss ke buat semua amalan tu..? dari segi macam tu dah nampak macam nak menunjuk-nunjuk kan.

ouhhh tidakkkk. hapus kan la orang sebegitu di muka bumi ni ye. benci la kat orang macam tu *benci tak bermakna cemburu. ni lagi satu, dah pegi umrah pon nak kasi tau orang jugekkk. wehh aku dah pegi umrah, buat ibadat kat sane *dengan muke bangga. kau ade ke..?? hehh haruss ke..? yelaaa, macam kau sorang je yang pegi, macam orang lain tak mampu nak pegi kan. dah hebah-hebah kan kat semua orang yang die dah pegi umrah, perangai samee jugekk. tak berubah pon. tak malu ke..?

kat sini cume nak cakap, nak buat amal kebaikkan tu seperti menderma ke, pegi umrah ke, nak bina masjid ke, tak perlu la nak kasi tau satu dunia. niat dalam hati sudeyhhh. bukan nye orang herann sangat pon kau buat macam tu. takde herannn nye. orang lagi kutuk ade. berlagakkk gile. macam kau sorang ade duit. bukan ayat cemburu tu tapi ayat menyampah. meluat je orang tengok.

tak lame lagi mesti ade masuk surat khabar ke, ape ke, ' SAYA DAH MEROGOL ORANG ', ' HARI INI SAYA DAH MEROMPAK BANK '. yela, bukan calang-calang orang boleh buat macam tu kan. rase bangge la sikit dapat buat semua tu. sukee bangga diri la kate kan =P hehh kalau ade jugekk la macam tu, dah nak kiamat kot =) cepat-cepat la bertaubat sebab dunia dah nak akhir zaman. *nasihat untuk diri sendiri jugekk.

Bye..!




Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

8 comments:

Cik Ezy said...

heheeee..
betol3..

Cik T-pah said...

kan..? kan..? kan..? =)

sindarella-tyra said...

urmmm zaman skarang....

Laylihamid.blogspot.com said...

dunia...dunia...kiamat sudah dekat!

Cik T-pah said...

sindralella: ye..tu zaman skarang punye hal..

Cik T-pah said...

laylihamid: lebih kurang la tuh..tobat jomm..hee :D

sedutzone said...

eh, ader aper artis ngaku aku masih dara... ahakz... dah tengok aku masih dara?ahakz

Cik T-pah said...

sedutzone: hehh..tu tajukk cite.. =P
dah dahhh! besttt :)