Tuesday, March 29, 2011

Saya nak buat pengakuan.


Assalamualaikum..

Teett! masa dah tamat. dah habis mase tiga jam hee :D terlebih mase dah kot. Maaf ye. tadi tak sempat nak membebel panjang lebar. sebab kesakitan melanda :) ape yang boleh buat hari ni, hanye tido, tido dan tido lagi. Makan pon tak lagi tau. Tapi lepas ni saya akan pastikan saya akan qada balik untuk makan pagi dan makan tengah hari ^_^

Alangkah bahagia nye hidup hari ni sebab tak perlu buat keje rumah *tak bermakne malas :P , tak perlu memasak, dan di layan macam tuan puteri ye hari ni sebab tak larat nak buat ape-ape :) Semua keje rumah, adik yang urus kan hari ni hehe..

Ok lah, tak nak bebel lagi dah. Saya nak buat pengakuan ni, yang sayaa..ermm.. dah sihat sepenuh nye :D hoo yeehh ^_^ dah boleh berblogging macam biase. komen-komen dan blogwalking akan dibalas segera. :)



Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

6 comments:

~LaDaYaNa~ said...

dh chat ye..slmt berblogging kmbali~~

Cik T-pah said...

Ladayana: Thanks yana ^_^

Cik Ezy said...

nk tmbh rehat lg x?
nt saye bg mc..
keh3..
selamat berblogging..
;)

syazee said...

amboi..rehat sgguh die..hehe..;)

Cik T-pah said...

Cik Ezy: tak pe la..mungkin lain kali heee :D

Cik T-pah said...

Syazee: orang sakit kene la rehat kan kan kan ^_^