Saturday, April 9, 2011

Hari ni melantakkk dengan jaya nyee. yeayyy ^_^


Assalamualaikum..

Huhhh hari ni sangat-sangat kenyang ok. erkkk alhamdulillah hehe.. :) Sebelum je mula nye Akademi Fantasia ( AF ) yang ke-9 ni dan merupakan AF yang last, sempat lagi tuh bodek-bodek emak untuk buat bubur jagung heee :D sedapppp~ ^_^

Tapi sebelum memakan bubur jagung tu dengan lahap nye, makan nasik dulu tu. Di makan pulakk dengan lauk paprik yang dimasak oleh emak. huhhh sangat-sangat sedap. Emak macam tak percaya je bila anak die makan yang amat banyak hari ni hikhik ^_^

Tak puas hati dengan nasik campur paprik, makan bubur jagung tu  bertambah sampai dua kali. akhir nye sangat-sangat kenyang :D Dan bila tengok pulak persembahan budak-budak AF9 malam ni, hehh hampehhh je. Ntah pape, semua lagu ngantuk je bile tengok. Dari petang tadi tunggu nak ke malam sebab nak tengok konsert tu, tapi bila tengok, bak kate emak, " apo yang di nyanyi ni, macam beghakkkk " *maaf kate-kate kasar tu :P

Erkk, adakah sebab konsert malam ni macam hampeh akan membuatkan aku tengok lagi minggu depan? aishh kene tengok mood dulu la nampak nye. kalau terasa nak tengok, akan di tengok.

Tapi takpe, biar la dorang buat persembahan macam beghakkk pon, perut ni tetap menyanyi dengan girang nye sebab kenyang :) So, malam ni boleh la tido lena dan mimpi yang indah-indah kan. Sweet Dream *_*


Terima Kasih sudi baca,jangan lupa baca lagi ^_^

4 comments:

Cik Ezy said...

ala bestnye bubur jagung..

a;aa la.. konsert ampeh di mggu pertame..
hehe

Cik T-pah said...

hehe best la :D

ngantok je tengok konsert tu..

RiBeNa SeDaP said...

aku suke tgk muke aida..
suare die pon ok2 la..
yg laki2 sume suare2 sdap..
biasa la 1st week katekan..
bdk bru blajar...
heehe..

Cik T-pah said...

Ayong: hehe ntah la, tapi yang pasti hari tu semua macam hampeh je ^_^